Emiinnee Merhaba kizlar Ben hamile olmadan önce tüy dökücü Krem kullanirdim ama onun önerilmedini söylediler Hamilelik döneminde oyüzden jilete gectim Ama cok Kasinti yapiyor ne önere bilirsiniz bana ?
HurremSultan Emiinnee bende öyleydim. Artık etlerim parçalanıyordu. Hassaslastgi için sürekli alınca canım çok yanıyor kaniyordu hatta. 6. Aydan sonra agdaya geçtim. 1, 1 buçuk ayda anca uzuyor ve eskisi gibi asla kaşınmıyor. Kuaföre gidiyorum bu arada😊
anakuzusuu Emiinnee canım jileti kullanmadan önce o bölgeyi sabunla ya da o bölgeye uygun bir köpürtucu ile köpürt. Köpüklü bir halde jiletle kaşıntı yı keser
mercimekkoftesi1 Bence ne kullanırsan kullan o kaşıntı geçmiyor. Tıraş köpüğü sürüp öyle yapıyordum ben ama o bile fayda etmiyor. En en en iyisi ağda ama o da çok can yakıyor.
Seda3425 Emiinnee Canım benim Venüs felan hikaye jiletin ne türü olursa olsun kaşıntı batık yapar en temizi ağda cesaretini topla git ben yıllardır eziyet etmişim kendime jiletle 3. Yü gidicem ağdaya tertemiz valla azaldı bile tüyler