09Tugba_0909 Benim gibi bekleyen var mı kızlar 4 gün kaldı fakat hiç bir belirtim yok bu gidişle gelmiycek galiba 😊
yaasemin 09Tugba_0909 38+3 bizimde gelesi yok kanala bile girmemiş bu gidişle 41 bulucam sanırım hiç bi belirti yok 🤭😄
Medine1008 09Tugba_0909 benimde aynen. 39+1 2 gündür sadece çok baskıvar vajinamada çıktı çıkacak gibi oluyor hareket ediyor ama başka ağrı nişan sancı falan yok. Kasılmalar oluyor onlar da pek düzenli değil
Annesininportakali53 09Tugba_0909 38+5 10 gün oldu kanala gireli hatta ucunda duruyormuş ama ne gelen var ne giden valla sanki hiç dogmayacakmiş gibi hissediyorum
09Tugba_0909 Etkinkaya bizimde Perşembe günüydü kontrol doktor biraz tombiş dedi 3800 gramdı heralde 40 haftayı doldurursa 4 kilo olcak
09Tugba_0909 Etkinkaya bizimde Perşembe günüydü kontrol doktor biraz tombiş dedi 3800 gramdı heralde 40 haftayı doldurursa 4 kilo olcak