Katılıyorum arkadaşa kanama olur hatta daha ilerleyen haftalarda da bence belirti olarak kanamadan başka pek birşey olmaz çünkü hareketlere baksak bile her zaman hareket etmedikleri için anlayamayız ağrı vs de anlayamayız genellikle ağrılar oluyor çünkü