1prensannesi__ ilk gebeligim de aptamil sma vs bir suru mama denedim hepsini kızım kusuyordu en sonunda bebelac mamasına geçmiştim onun için de biraz tatlandırıcı olduğu için bebekler daha çok severek içiyor muş benim kızım da severek içiyor du daha sonra süt cici bebeye geçtik 6 ayından sonra