Bnde yaptırdım hemde işinde cok başarılı bir profesör doktorum da tutmadı. Bende sabirszidim biraz ikinciyi yapalım dedi kabul etmedim tül bebek olsun artik diye çıktık yola ilk denemede aynı doktorda ikizlerim oldu . Bir kız bir erkek. Allah sizede sağlıkli hayırlı evlatlar nasip etsin . Umarım sizin olur herkesin hikayesi farkli kendine öz ben bedenimi tanıyordum hiç bı sorunumuz yoktu ama böyle olacağını biliyordum çok üstüne düşüyordum çevre baskısı vardı 4 yıla yakın evliydik iş hayatim çevre hayatim zor bı dönemden geçiyordum psikolojik olarak kalamadim diye düşünüyorum tüp bebekte de tabiki Cook titiz olmak lazım bı ay kendimi resetledim ve hazırım dedim doktora gittim iğneleri aldım başladım yumurtalar büyüyünce transfer derken hemen kaldım. 👍