Kader_arslannn herkesin acı eşiği farkıdır canım bunu unutma. Ben 3 cm açıklıkla yattım hastaneye. Açılmam ilerlemedi suni verdiler. İlk başta ben istemediğim için çok düşük doz vericez dediler öyle de yaptılar. Ama birşey hissetmedim ve dozu arttırdılar. 9 saat sancı çektim 5 dk da bir sancım geliyordu ama 15 saniye kadar sürüyordu ve derin derin nefes alınca gıkım bile çıkmıyordu. Açılmam ilerlemedi ve ameliyata alındım. Ama sancılar benim için korktuğum gibi değildi. En önemlisi derin nefes almak inan ağrı kesici etkisi var ve sakin olmak 🙏🏻