Bende net olmasa da şuan öyle bir sorunla karşı karşıyayım tansiyonum çok çıkıyordu 13-14-15-16 karda seyrediyordu doktorum tansiyon ilacına başlattırdı şuanlık tansiyonum 13 leri bir kere gördü sadece iyi gidiyoruz zaten pleseta ayrılması gibi birşey olsa kanama olur sanırım yada diğer sorunlar olsa belli eder diye düşünüyorum kontrolümüz Çarşamba günü bakalım ne olucak