Zelalzelal kanamam oldu 6 haftalıkken ve hafta sonu olduğu için oraya acile gittim bebeğimin düştüğünü ve kesem düzensiz olduğunu söyleyip kürtaj olmamı sölediler ama ben istemedim p.tesi özele gittim ve bebeğimin kalp atışını duyduk ben asla asla önermiyorum. İlk gebeliğimde de onlar yüzünden ölecektim asla önermem