Elo211 Bus1234 erkek cocuklari genelde erken gosteriyorlar iki oğlumu da 13haftada ogrendim 🥰🥰 Rabbim istiyen herkese nasip etsin
zelis01 Bende erkek olacak diye hissediyorum ama dün pembe başlıklı biberon aldım sanırım kafası Karışık bir anneyim 🤣
Annecim58 Bus1234 erken değil canım bende oğlumu 12 de öğrenmiş tim hemde çok net görüntü ile simdikine de 11.haftada baktı doktor değişmezse kız demişti 13 haftalığım p.tesi gideceğim bakalım hala aynı mi 🤣
Bus1234 Annecim58 hayırlısı olsun senin için ben kız istiyordum 😂 ama sağlıklı olsun cinsiyet fark etmez 🥰
Evinamin031120 Bus1234 bana da doktorum %80 erken dedi 12.haftada 30+5deyix değişen bir şey olmadı doktor ultrasonda iyiyse sıkıntı olmuyor