gokcesck kuzum ilk 4 ay kusmaktan beslenemedim 😂 sonra 2 ay rahat bir şekilde cok güzel yedim ve kg almaya başladım sonra bebek cok kilolu diye test yaptı doktor gebelik şekerim cıktı. Diyetle devam ediyorum ben😂 o yüzden bebegim halen kilolu maşallah diyelim🙈 ama ben almadım 😍 ekmek,makarna,pilav,şekerli şeyler tüketmiyorum tam buğday ekmeği yiyorum 🥲 corba bol yeşillik ara sıra kaçamaklarım oluyor olmuyor değil ama bol su tüketiyorum😂 2 haftadan öndeydi suan 1 haftaya düştü haftasını tam yakalayacak ben yine yiyorum ama olsundu😂 bir gün yesem 3 gün dikkat ediyorum. Sende öyle yap farkını göreceksin💕 ceviz ye su iç et ye balık ye baklagil ye. Meyve olarak ayva ye mandalina ye ben eskiden 1 tabak meyve yerdim 5-6 çeşit ama meyvelerde cok şekerli bıraktırdı doktorum hatta vitamin ilaçlarını bile her gün değilde 2 günde bir almamı istiyor gerçekten sağlıklı beslenince bebek kg alıyor siz zayıflıyorsunuz💕 tecrübeye sabit😂♥️