Siyah_Beyaz123 Kızlar 18+6 oldum normalde bebeği nadir hissediyordum oda kayma şeklinde ama bu 3 gündür hiç hissetmiyorum normalmi sizce endişeleniyorum 1.gebeleilkte bebeğimin gelişimi durdu ilaçla dülük yaptm
Cdem21 Siyah_Beyaz123 o haftalarda pek düzenli hissedilmiyor ama yinede çok merak ediyorsan bişey bahane edip acile gidebilirsin 🙈ben öyle ilk başlarda maalesef çok gittim🙈
Prenses34_annesi Siyah_Beyaz123 canım strese girme öncelikle tatlı birşeyler yada meyve ye sol tarafına yat ve bir saat hareketleri i takip et eğer etmiyorsa doktoruna başvur ama sakince strese girme 🥰birde bu haftalarda düzensiz olabilir hareketler daha yeni yeni etmeye basladiysa
sade-Liyaa Siyah_Beyaz123 Bende öyleyim 19+1 iki gün boyunca hissettim dün akşamdan beri hissedemedim normaldir diye düşünüyorum iyi düşünelim iyi olsun 🥰