Tgcccc Merhaba arkadaşlar 6+6 bebeği dokuz milim gördük çok şükür ama doktor kese çevresinde kanama var dedi bu ne demek bilmiyorum yaşayan var mı bu yüzden bana progestan verdi hap . 2 hafta kullan yine gel duruma göre devam edersin düşük riskin var dedi . Ama hiç kanama yaşamadım . Gece yatmadan önce kullan halsizlik yapar dedi allahın izniyle bu gece başlıyorum bunun bi yan etkisi olmaz dimi ya da bu durumları yaşayan deneyim sahibi olan var mi ?
Ummu1234 Tgcccc merak etmeyin benimde kese etrafında kanama bardı 12. Haftada progestanı bıraktım çok şükür geçti🙏 Sadece dikkat edin iş yapmayın çok fazl zorlamayın kendinizi
Btlklnc Tgcccc hemen hemen herkeste olabılecek bır sey bende de vardı kese etrafında kanama . Hapı agız yoluyla aldıgımda benı cok sersem etmıstı. Fitil olarak vajınadan da kullanabılırsın dedı doktorum zaten vajınadan kullanmak daha etkılıymıs. Doktoruna danıs istersen sende öyle yapabılırsın
guzelanne01_ Tgcccc hayırlı olsun canım Bendede aynısını oldum çok yoğunda kanamam oluyordu Progestan kesinlikle zararı yok zaten hamilelikte progestan hormonu var bu az olduğu için kanama oluyor ve bu hap hormon takviyesi yapıyor
Tgcccc Ummu1234 allah yardım etsin şükğr bugünümüze . 🤲🏻 geçen gün başka bi doktor daha kesede bebek yok dedi bugün kalp atışını bile duydum 🥹🥹
Tgcccc Ummu1234 bana da oyle dedi 2 hafta kullan sonra gel olmadı fitil veririz dedi . Zaten gece yatmadan iç dedi . Bebeğe zararı olmaz dimi ve iç çamaşırınızda kanama oluyor muydu ?
Tgcccc Btlklnc 2 hafta kullan duruma gore kullanamazsan fitil yazariz dedi zaten yatmadan once kullancagim için çok bu duruma takılcağımı düşünmüyorum peki kanamanız oluyor muydu?
Btlklnc Tgcccc öyle deme ılk zamanlarda tuvalete cok cıkılıyor resmen tuvaletın yerını bulamıyordum uykumda bıle basım dönuyordu
Ummu1234 Tgcccc doktor en önemlisi zaten bu dönemde muayeneden çıkınca yüzünüzün gülmesi önemli soru işaretleriyle çıkınca insanı uyku bile tutmuyor. Allah iyilerle karşılaştırsın🙏
guzelanne01_ Tgcccc evet canım içerdeki kanama dışarı çıkması gerek aslında günlük gelmesi iyi bir anda gelirse daha promblem
mine3444 Tgcccc ben sabah akşam iciyorum. Kese arkasında kanama alanı var dedi. 5+3 te basladi kırmızı kan seklinde geldi. Bugün 13 haftalık olduk leke şeklinde devam ediyor. Bebek gayet iyi
Buseceyb mine3444 Canım merhaba, benimde kese dışı kanamam var. 11. Haftamdayım sabahları yoğun kahverengi geliyor korkuyorum hala, progestan fitil ve 5 günde bir iğnem var, napças nasıl geçicek bu lekeler akıntılar :/
Yarenylmz @Tgcccc zamanla vücut emiyo o kanama alanını benim de 5 haftamdan 18 haftama kadar vardı yeni geçti daha . Fitil olarak kullanırsan çok daha etkili olur
Tgcccc Yarenylmz valla fitil daha etkiliyse aceba neden şuan hapını verdi 🥹 bilmiyorum başka bi doktora gidip fitilini mi yazdırsam ? Ama doktor 2 hafta sonra gel duruma göre değiştirirz dedi . Belki 2 haftada bile düzelebilir belli olmaz 🌸🤲🏻
Mello29 Tgcccc sakin yorulmayin ayakta kalmayin agir kaldirmayin en azindan 12.haftaya kadar cok dikkat edin icerdeki kanama alani hem büyümesin hem de sizin kanamaniz olmasin
Yarenylmz @Tgcccc doktorun verdiği ilaç hem fitil hem normal olarak kullanılıyor ben de sornradan öğrenmiştim yanlış değilsem beyaz yumuşak bir ilaç vermiştir size de
Tgcccc Mommyustn RehoGelin Yarenylmz benm genel olarak rahimimde cok ağrı vardı ayakta kaldıgımda yurudugumde cok oluyordu ozellikle demekki bu yüzdenmis
RehoGelin Tgcccc 7. Haftada bende de oldu ikiz gebeydim birinin yanında kanama alanı vardı epeyde kanama gördüm ama dediğin gibi progestan ile 10 günde bitti ama bana doğuma kadar devam edeceksin demişti devam ediyorum ilk zamanlar hap olarak almıştım kanama bitince geceleri fitil olarak kullanıyorum.
Mommyustn Ben 8. Haftada kanamam olduğu için 5 gün kullanmıştım fitil olarak ama kesenin etrafında kanama görünmüyordu çok halsizlik ve uyku yapıyordu baş dönmesi de yapabiliyor mümkün olduğunca yat dinlen demişti doktorum