Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba benim son adet tarihime göre 8 hafta bir günlük gebeyim geçen çarşamba günü kontrolüm dr kalp atışlarımız zayıf dedi bugün de sol kasıkta agrm var acaba bebeğime biseymi biseymi oldu endişeliyim bilgisini olan cevap verebilirmi acilemi gitsem bilemedim