Ben de ilk önce küçük bir beşik aldım anne yanı için. Odasına alacağım yatağa da bir türlü karar veremiyordum 6 7 ay sonra o yatağa sığmayacaktı düşme tehlikesi vs olacaktı odasını da hemen ayıramayacaktım belki en sonunda anne yanı da olabilen park yatak aldım yoykonun. Daha doğum yapmadım bu arada ama kafamı rahatlattım bu şekilde.Bir yaşından sonra odasına da geçirebilirim biraz daha büyüyünce odasına montessori yatak almayı düşünüyorum.