Melikekabil41 Merhaba hanımlar 5 haftalık hamileyim ama kasık ağrısı çok oluyor size de oldu mu açıkçası korkuyorum bazen
guzelanne01_ Melikekabil41 evet bende oldu hepimizde oluyor sızlama gibi oluyor benim rahatsız edici gibi ama çokta değil gayet normal Ama leken gelirse doktora mutlak danış
Melikekabil41 Çok şükür lekem hiç gelmedi doktoruma sordum dinlen dedi progestanı günde bir defa verdi ilk düşüğümden sonra korkuyorum biraz
Melikekabil41 Happycatt o yüzdendir dimi kendimi bazen strese çekiyorum rahimim bazen adet olduğunda nasıl çekilir öyle oluyor kasıklarım ağrıyor sonra
Masal53 Melikekabil41 merak etme canım çok normal ama olurda leke görürsen mutlaka doktoruna git hemen progestqn yazar bu progestan rahim kasılmalarını ağrıları önleyen lekelenmeleri engelleyen bi ilaçtır
Melikekabil41 Masal53 teşekkür ederim yorumlarınız için birde gaz oluyor karnımda çok oda yapar dedi doktor
Lavinia3009 Melikekabil41 benimki fazla sürmedi, birkaç haftaya geçer aksi bir durum yoksa . Siz bu haftalarda dinlenin bol🌸