Arkadaşlar merhaba, geçen yıl ilk hamileliğimde 7 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu, kürtajla alındı. Şimdi rabbime şükürler olsun ki tekrardan 5 haftalık hamileyim. Ama gene düşük olursa diye korkularım var. İlk düşüğüm araştırılmamıştı. Şimdi doktordum sadece progesteron fitil kullanmamı söyledi. Bense risk almamak adına kan sulandırıcıya da başlasam mı diye düşünüyorum. Doktorum tabi ki benden daha iyi bilir ama siz neler yaşamıştınız, bana da bir yol gösterir misiniz acaba ? Doktorum kan sulandırıcıya başlayalım mı diye sorduğunda siz bilirsiniz hocam demiştim. Şimdilik gerek yok bir daha düşük olursa başlarız dedi. Bir kaçta kan tahlili yaptırmamı istedi. Acaba sonuçlara göre mi kan sulandırıcı verecektir ? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi 🙏🏻