Alya__ benim kanamam geldi 2-3 kez lavaboya gittiğimde sabahına doktora gittim doktorum asagıda dedi. Dikkatli ol,ağır iş yapma,ilişkiye dikkat et mümkünse bi süre olmasın dedi dediklerini yaptım her gün ayaklarımı kaldırıp uzandım falan 20.hafta kontrolünde yerine gelmişti sadece 1 gün kanamam oldu zaten suan 30+5deyim hala kanamam olmadı tekrar ve plasenta yerinde içini rahat tut ev işlerine de yemek ev toplama falan yap ama mümkünse evi süpürme konusunu bile biraz azalt yani