Fatma_ecrin12 8+3 haftalık hamileyim ve hasta oldum nasıl toparlanabilirim. Aranızda hasta olup iyileşen var mı?
Ve_ra Bugun karantinadaki son günüm🥰 ilacsiz atlatamadim ben ateş halsizlik cok kotuydu. Bol kusburnu ictim ama
Fatma_ecrin12 Ve_ra korona değilim hapşırma burun akıntısı var sadece size de büyük geçmiş olsun rabbim şifanızı versin 🤲
Bediha Akşam yatarken ayağınızın altı soğan dilimi koyup çorap giyin sabaha kadar kalsın. Ben denedim iki güne baya iyileştim.
Kayaatilla Bol bol su içtim meyve tansiyon sorununuz yoksa limon 4 günde atlattım evden çıkmadım duş almak da çok iyi geldi bana burun açılıyor iyi geliyor ama sonrasında iyice kurulanmak lazım ilaçsız geçti inşallah sizin de geçer tez zamanda 😇