siyahinciii Bebeğimin kalp atışı durmuştu mecburen kürtaj oldum şimdi de tekrar hamileyim inşaallah sağlıklı doğuran var mı böyle adet olmadan
guzelanne01_ siyahinciii benn kuzenimde kürtaj oldu direk korunmadı 3 ayında gebe kaldı Doğurdu hamd olsun
mimar_anne Canım ben geçen yıl ekim ayında kürtaj oldum 6 ay korundum korunmayı bıraktığım ay şükür hamile kaldım şuan 34 haftalığız aynı şekilde arkadaşım da ekim ayında kürtaj olmuştu o hemen hamile kaldı adet görmeden şimdi oğlu kucağında çok şükür 🙏🏼☺️
Betul11 siyahinciii bende geçen sene oldum yeni hamileyim çok şükür kalp atışını duydum ama o korkuyu atamıyorum inşallah hepimiz sağlıklı sihhatli kucağımıza alırız
siyahinciii guzelanne01_ Rabbim çok büyük biliyorum ama kalbi durunca hep kendimi suçladım eşim hiçbir şey demedi ama zor toparladım korkuyorum şimdi fazlasıyla gelin geldiğim yerde aileme çok uzak tekrar bir şey olsun istemiyorum çünkü ilk bebeğim cennet kuşum bu da kucağımda olsun istiyorum Rabbimin izniyle