03rabia48 Merhaba kızlar 11 sene sonra bir supriz oldu ve 4. Bebegime hamileyim. Ve 4. Sezaryen olacam ister istemez korkuyorum.
Analikonline 03rabia48 süreç yanin11 yıl bence dikişler açısından yeterli olmuştur rabiki 4 fazla ama valla bir komşumuz vardi 5 kez sezaryen olmustu
Rapunzelinanasi 03rabia48 aradan geçen süre hem rahmin hem dikişlerin toparlanması için çokça yeterli bence. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻