Merhaba
Önümüzdeki pazartesi 1,5 saatlik uçuşum var
31+4 olacağım tam 32. haftamda da geri döneceğim.
Doktora gözüktüm rapor verdi. Fakat ben biraz uçaktan korkuyorum ve bebeğe bişey olur mu?
Daha önceden tecrübe etmiş kişiler yazabilir mi rica etsem 👼🏼