sliya30 BİRİ HAZİRAN BİRİ ARALIK BEBİŞİ OLMAK ÜZERE İKİ TANE BİR KUZ BİR OĞLAN ANNESİ OLACAĞIM RABBİME ÇOK ŞÜKÜR NE KADAR HAMD ETSEM AZDIR ALLAHIM 🤲
Gamzeeslem Bedav benim ilk kızda 41+2 de doğdu sezeryanla. Hiç acilmam olmadı iki gün suni sancı verdiler sancı çekmedim. Suanki de çocuk hareket ettikce kasılma oluyo ama bu da sezeryan olacak