Dua MerveMustafaKaraku ☺️ Doğumda kim bilir nasıl heyecanlanacaksın desene 🤭 inşallah en hayırlı zamanda doğururuz hepimiz
Ayyyseeeeeee Beeeennnn 39+2 bugün kontrole gittik belirti Yok evde hiç durmuyor sancı vuruyor sürekli hastaneye gidince tık yok 🙄
gzlannesi bebitomyolda Sans45 çok memnunum canım duyduğuma göre daha önce devlet hastanesi doktoruymuş çok tutulunca özele geçmiş çok kibar bilgili ve naif 25 haftalığım ve onun takibinde tek sorunum fiyatlar artınca nasıl olacağı 😒