Emumi Buradan daha yeni ayrılmıştım. Kızım daha 3 buçuk aylık. 8-9 aylık olduğunda tekrar çocuk istiyordum. Çünkü ben aralarının kısa olması gerektiği tarafındayım. Ama bu kadar da kısa olacağını beklemiyordum açıkçası. Dün kan verdim ve sonucum 36 çıktı. Bir yandan çok korkuyorum bir yandan heyecanlıyım. İki çocuklu anne olucam nasıl yapıcam diye. Aranızda benim gibi olan var mı iki çocuğunun arasında ki yaş farkının böyle az olduğu. Bana verebilecek tavsiyeniz var mıdır ?
123esr_ Emumi çok tatlııı Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende böyle istiyorum ama korkuyorum zorlanırmıyım diye❤️
Happymomeda Emumi geçmiş olsun derim biz bir çocukla haho diyoruz 🤣 şaka şaka 2 çocuğuna bakip işlerini yapan güçlü annelerimiz de cok az var umarım sende onlardan olursun ❤️💫
Annekusumm Emumi benimde kucuk kizim 11 aylik ve ben 33 haftalik hamileyim 13 ay olacak aralari. Bide benim buyukler var canm 5 ve 7 yasinda 🙈 bu surpriz olduu dogumada az kaldi inşallah Rabbim verir kolayliqini saqlikla doguralim da gerisi bi sekilde hallolur diue dusunuyorum
Analikonline Emumi yani sadece bebek değil siz olarak da düşünmeniz lazım bence ara çok kısa. Sizin açınızdan psikolojiniz müsaitse ve ilk doğum sezaryen degilse iyi olmuş. Ama psikolojik olarak hazır değilseniz ve ilk doğum sezaryense zor. Riskli gebelik geçirirsiniz dikişler daha iyileşmeden gebe kalmak çok zor ve riskli.Allah korusun.
Emumi Annekusumm ne kadar güzel canım benim. Eminim zordur ama ilerisini düşününce insan mutlu oluyor ☺️
Ayytacc Emumi rabbim ne guzel vermis canim hic korkutma kendini benim oglanlanrin arasi 11ay 1yas bile yok cok sukur buyuduler biri 4.5yasinda digeri 3.5yasinda
Esila201619 Insan her türlü zorlaniyor ikinci cocuk geldiginde, ister aralari 1 yas olsun ister 3. bu biraz daha zor olacak tabi ama kisa süre sonra o rutine alisirsiniz. Kisa araliklar güzel bence sonrasi icin hele 😊
Seyma0323 Canım bu arada hayırlı olsun, zaten istiyordum ha 6 ay sonra ha 3 ay sonra çok büyük bir fark yok bence korkma🥰
Songulll46____28 Seyma0323 aynen bence de çok da bir fark olmaz 6 ay da o da bebek o da bebek sonuçta hatta biraz daha büyüyünce daha zor olur bence böyle ikiz gibi büyültürsün işte inşallah
03rabia48 Korma Allah’ım yardım ediyor. Ben 3 çocuğumu peş peşe büyüttüm iyikide yapmışım dedim. Ha zorlanacagin zamanlar olmayacakmi oluyor. Rabbim onun sabrını da veriyor. Kazasız belasız doğum yaparsın inşaallah
Emumi 03rabia48 amin inşallah. Çocuk büyütmek başlı başına zor zaten. Allah bir kolaylığını verir elbet.
Songulll46____28 Emumi dayımın gelini yüp bebek tedavisiyle ikiz bebeği oldu aynı senin gibi 3 ay sonra tekrar hamile kaldı şimdi oda doğdu 3 bebişle biraz zorlansa da büyüyorlar bi şekilde
momqq Ne güzel işte sıkma canını ikiz gbi büyürler takım giydirirsin ikisinide birz sikcan dişini bi iki seneni feda etcen snra aşırı rahtsinn çock sorunu kalkiyor ortadan 😁
Happymomeda Emumi aferim işte cesaret işte feraset devam et yarı yolda ağlama böyle düşün en fazla 4 sene sonra az çok ferahlayacaksin 🤣 şunun şurasında ne kaldi ki 3 sene 364 guncuk 🤣