Canm seni okadar iyi anlyorumki bende şuan aynı durumdayım sekiz artı bir günlük bebeğim ama geçen çarşamba kontrole gittik dr kalp atışlarımız zayıf dedi ve bütün modum düştü içim içimi yiyor deli gibi kendimi dinliyorum ve bundan önce iki kaybım var rabbim yardımcımız olsun yine de pozitif düşün demekten başka bisey diyemiyorum