Kizlar bana 20. Haftada doktorum plesanta doğum kanalı önünde demişti hatta detaylı anlattı ama çok umursamadı açıkçası yukarı çıkabilir herhangi bir durum söz konusu değil falan dedi. Yani plesanta previa gibi doğum kanalı önünde duruyo vs dedi şimdi deatli USG bakiyorum plesanta anterior yazıyor ikisi çok farkli anteriorun herhangi bir riski yok sadece plesanta karın tarafına yerleşmiş oluyor kafam karıştı hangi durumdayım ben acaba hiç kanamam vs. Olmadı bugune kadar bu arada baktıklarında hep evet plesanta önde diyorlardı