Duyguvv 7. Haftada kanama ile hastaneye gittim düşük tehlikesi dedi doktor rahim içimde baya yoğun kanama vardı . Bebeğim iyiydi hemen yatış verdi 1 gün hastanede kaldım bir sürü serum yedim progestan verdiler ve iğnesini vuruldum . Ve hiç kalkmadan 12. Haftaya kadar yattım . Şükürler olsun şuan 26. Haftadayız . AMa şimdide erken doğum riskim var 20. Haftadan beri sen sen ol cok dikkat et . Allah bebeğini sana bağışlasın inş .