beyza2- Hamileyim ve hangi doktorun yanında kontrollerimi sağlayacam bilmiyorum iyi doktor arayışındayım
aysess beyza2- Bende Siirtten gelmeyi dusunuyorum canim instadan hemen hepsini takip ediyorum. Yasemin Afsin var onla yazistik. 37 de gel konuşalım dedi. Karar vermeye calisyorum bende nasil yapabilirim diye
Lavinnn beyza2- dünya park da Çağlar hoca var bi arkadaşım ona gidiyor. Batman da yaşasaydım bende giderdim. Şahane bir doktor. Bilgili hastaları ile güzel diyaloğu var
Lorin211 beyza2- yüksel ışık sanırım zilan hastanesindeki doktor onu hastane yönetimine şikayet etmiştim onun kadar saygısız bir insan görmedim benden önce içeri giren hastası hakkında çok ağır rencide edici konuşmuştu
Lorin211 Srplhrgl ilk doğumum zorunlu sezeryandı bebeğin kalp atışları hızlanıp normal doğumu kaldıramayacak denildi özel yaşam hastanesinde tahir hocanın hastasıydım
Sevilaydmrc beyza2- hayrettin tay eğitim araştırma gidiyorum ve sabah doğumum var 🥹 memnundum hep inşallah da yarın güzel sonuçlanır sağlıkla hayırlısı ile