Biroglanannesiii elifmina_123 Olmaz canım her zaman içmiyorsan bir kere den bir şey olmaz kararın da iç ama ben de bazen yemeklerle beraber içtim sıkıntı yok canın ne çektiyse ye iç biraz biraz ☺️
Bettuss_123 elifmina_123 kendini bu kadar kasmamanı öneriyorum. Normal şartlarda tabi ki içmemelisin yasaklıları yememelisin ama ben mesela bazı yemekler ayranla tüketilmiyor o zaman meyve suyu yerine cola tüketiyorum 🤷🏻♀️ 19 haftalık hamileyim 2 sefer sosiste tükettim 🤷🏻♀️
HSena38 elifmina_123 valla canım ne isterse yedim içtim Allah’ın izniyle hiç birşey olmadı kendinizi kötü hissetmeyin 🌸💗
gunelfirat Valla cola fanta sosis salam ne bulduysa yedim🤣 tabi normale göre daha az miktarda tükettim ama hala canım çekince cipsimi de yerim baharatlı krakerimi de😁 tek enerji içeceği içmedim bir yudum bile🥹
Mine-9 elifmina_123 Valla bende hiç içmemiştim geçenlerde çok canım istedi yarım çay bardağı içtim arada kendimi ödüllendiriyor um doktor kontrolünde
Elaa_gozz elifmina_123 ben normalde asla içmem ama hamilelikte canım çok çekti ve içtim nefsimi köreltmek için büyük bardak değil de çay bardağı ile içtim
Ceymisbon elifmina_123 Çok aşırı kasmamak lazım canın çektiyse kararında içebilirsin bence arada bi 🤭
Prenses34_annesi elifmina_123 ben sana birşey diyeyim mi bende normalde kolayı çok seviyorum neredeyse 7,5 aylık oldum ağzıma bir kere sürmedim aklıma hep bebeğimi getirdim 🥰
pelindf Arada içiyorum hiçbir şeyden aşırı derecede kısıtlamadım kendimi çok şükür her şey yolunda zaten doktorlar da böyle söylüyor gebelik bir hastalık değil hayatı kendimize zindan etmenin anlamı yok bence abartılmadığı sürece tabii ki🤗