İlk 10 hafta kusma oldu sadece bugüne kadar olmadı başka bugün uyandığımda başım öyle dönüyordu ki ayakta zor durdum sonra geçti tam kahvaltı yapacağım midem çok bulandı acı su geldi içimden kustum normal mi bi sorun mu var anlamadım arastırdım ama reflü yazmışlar yaşayan var mı