mrvesrll Detaylı ultrasonu 19. Haftada yaptıran var mı acaba yoksa ileri haftalarda mı olması gerekiyor
OOzii mrvesrll bebek çok küçük oluyo görünmüyor net cnm normalde 22. Hafta ideal 21 de gittiğim halde minicik ti fıstığım randebu bulamadım de dolu flan de nedne ısrar ediyor ki
Karadenizz37 mrvesrll bi randevu düşüremedim bende bakırköyde sistem açıldı saat 9 a 1 tane randevu koymuşlar onuda şansı olan kaptı zaten. Şuan 19+2 yim 23. Haftaya kadar vaktimiz var diye biliyorum ama böyle olursa özele gidicem sanırım
Sevgiarslan mrvesrll bende 22. Haftamda gittim daha net görünsün diye, daha iyi oldu diye düşünüyorum. Tabi yine sen bilirsin
Mom-babyyy mrvesrll ne kadar zaman geçse o kadar iyi diyorlar benim doktorum tam 21 hafta da bakalım ki bebek biraz daha büyüsün daha net olsun herşey demişti
mrvesrll Anneperi şuan yaptıracağım randrvu almıştıö bağdat cad mehmet uludoğan diye nir dr önerdi kendi doktorum