Yeniiannee Sarperinannesi amonyaksız saç açıcı sprey kullansam bir sıkıntı olur mu? 16 haftalık hamileyim
AylinEmirEfe Gamzekahraman0209 ilk hamileliğimde de şimdi ki hamileliğimde de 12. Haftadan sonra saçımı bitkisel boya ile boyattım hiçbirşey olmadı çok şükür. 27+3 deyim 3 kez boyattım yalnızca benim Dr um açıcıya izin vermedi düz boya yaptırıyorum👍