Kızlar 36+4 teyim. Hamileliğimde ara ara stresten nefes alamıyorum gibi hissedip uyuyamıyordum. Ya da uykudan uyanıyordım. Ama doğum yaklaştıkça bu daha da fazla arttı. Benim gibi olan var mı. Sanki hamilelik hiç bitmeyecek,hep ben bu sıkıntıyı çekecekmişim gibi hissediyorum. Sinirlerim bozulmaya başladı. Off ne yapacağımı bilmiyorum 😭