Bir an da sağ kasığımın üzerin de şiddetli bir acı hissettim sanki yanıyor, kesiliyor gibiydi. 5 dakikaya yakın bir süre sürdü ve çok canım yandı ne yapacağımı bilemedim. Pazartesiden beridir 3-4 kere kanamam geldi, acile gittim nst ye bağladılar detaylı kontrol edildi fakat rahim de kan tespiti olmadığı İçin bir şey diyemediler sadece erken doğum tehlikesi olduğunu söylediler. Ayrıca adet sancısı gibi ağrılar hissediyorum. Sizce bunların sebebi nedir? Başına gelen var mı? Sağ kasığım da oluşan ağrıya bir kaç kişi yalancı kasılma adını verdi sizce doğru mu ? Beni bilgilendirebilir misiniz lütfen çok tereddüt ve korku içindeyim 🙏