Kızlar dört kez hesaplattm tuttu anne baba doğum tarihi sın adet tarihi vs istyor ucuz ücret karşılığı bakıyor nedir bu işin aslı şuam yeni hamileyim yüzde 74 kız dedi yaptırıp tutmayan varmı yada ne biliyim siz bu hesaplama hakkında ne düşnüüyorsunuz