Kasımın 5 inde ilişkimiz oldu 15 ine kadar 15inde ben adet oldum 19una adetim bitti ve sürekli ilişkimiz oldu ve adetim aralığın 6sına sizce hamile olabilir miyim halsizlik uyku hali hafif kasıkta ağrı sık idrara çıkma gibi belirtilerim var acaba varmıdır böyle bir şey yaşayan varsa bilgilerini paylaşabilir mi