Ceydaemre Kızlar 36+3 deyiş kuyruk sokumundan popoya inen bir ağrım var ama hiç geçmiyor resmen sıcak su torbası kremlerle hafifletmeye çalışıyorum üstüne oturamıyorum resmen hep yan oturuyor yan yatıyorum sizinde başınıza geldi mi yada çevrenizden duydunuz mu tek korkum doğumdan sonra geçer inşallah
Evraa Ceydaemre aynı durum bende de var. Bir misafirliğe gitsem 2 saat otursam veya 2 saat ayakta kalsam kuyruk sokumumdan sol bacağıma doğru ağrım başlıyor. Ayağım güçsüzleşiyor yürüyemiyorum ve yatakta dönemiyorum bile. Şu an o haldeyim. Ne yaptysam işe yaramadı hep uzanmam lazm anca o zamn ağrımıyor. Doktora söyledm bir şey yapamayz dedi. Kime sorsak özellikle büyüklere, kız bebeğe hamileyken öyle oluyor diyorlar. Bebişim kız evet ama bu bilginin doğruluğunu bilemem
Mustafayigitvebeytugannesi Ceydaemre canım benimde ilk hamileliğimde olmuştu magnezyum eksikliği olabilir bende vardı doktorum ilaç yazdı. Doktoruna söyle istersen ilaç yazabilir.
Nazcan9244 Ceydaemre bende kızıma hamileyken çok fazla kuyruk sokumu ağrısı çektim magnezyum tüket gerçekten rahatlatiyor
MaviDeranHazal Ceydaemre kuzum çok geçmiş olsun umarım seninki hamilelikte ağırlaşmandan dolayıdır zira kuyruk sokumu kadar başa bela ve tedavisi zor olan ya da olmayan bişey yok (kemik haftalıklarında) . Ben ağır çalışma koşullarından dolayı kuyruk sokumumu incittim doktora gittim çocukken kırılmış ve öylece kaynamış dedi. Sızlama ağrı oturtmama bazen tuvaletteyken bile ağrıyordu. Çocuğun olmaz dediler çektiğim çileyi unutup buna üzülmeye başladım. Çok şükür kaliteli doktorlara denk geldim ve kayropraktik tedaviye başladım(fizik tedavinin biraz farklılaşmış versiyonu). Çok şükür ağrılarım geçti ama ömür boyu dikkat ederek yaşamak zorundayım. Şuan ben de 25+4 hamileyim çok kilo almamalısın demişlerdi yeni yeni kilo almaya başladım ara sıra ağrılarım oluyor kalçama da vuruyor bacağıma da 😔 egzersizler yapıyorum kendimi zorlamayacak şekilde hafifletiyorum. Eğer ağrıların dayanılmaz olursa kayroyu şiddetle tavsiye ederim
Mustafayigitvebeytugannesi Evraa kizz alakası yok bee benim ilk oğlum oldu bende de vardı doktor magnezyum eksikliğinden dedi ilaç yazdı geçmişti hatta sol bacağimin ağrısından yürüyemiyodum bile 😊
Fhaktas Bende de oldu magnezyum eksikliği vardı, magnorm yazdı doktor onu kullanıyorum bide magnezyumlu soda içiyorum sık sık, kızılay ın erzincan serisi. Şimdi geçti ama bi süre içmezsem yine oluyor