mzyynkbra 29+2 Son 75 ve ben bu günde çok heycanlıyım deli gibi oldum her gün şafak sayıyorum . Sanıyorum ki ben bebek değil asker yolu bekliyorum 😂
KayraVeAnnesi_06 mzyynkbra Uygulamada 38 görünüyor ama daha erken alınacak sanırım bebeğim bekliyorum 🙏🏻👶🏻
birprensbirprensesannesi- Uygulamada 69 ama daha az vaktimiz kaldı Allah’ın izniyle sağlıkla kavuşalım inşallah çok heyecanlı bir bekleyiş
mzyynkbra LmnLcheesecake maşallah sizden de doğum hikayesi bekliyoruz inşallah sağlıklıca kavuşun 🙏🥰😘☺️💕