Dilek5252 27+3 bende de sırt ve bel ağrısı çok fazla. Hamile yastığı aldım en sonunda, gözünü seveyim mükemmel bir şey otururken, uzanırken, gece yatağımda yatarken sırtım belim ona yaslanıyor beni sarıyor, ağrılarımı dindiriyor resmen. Muhakkak bir tane edinin derim. Yoksa da ancak parol, oda maalesef bir ise yaramıyor