Kızlar 35+2 hamileyim bu hafta çok kötü grip oldum dayanamadım iki gün önce gidip serum aldım çok iyi geldi ama maalesef ki yerini şiddetli öksürüğe bıraktı öksürmekten karnım parçalanacak zaten büyüyo geriliyo bide böyle oldu ve göbek çevrem aşırı uyuşuk ne yapıcam bilmiyorum çok ağrım oluyo 🥺