guzelanne01_ Ben bilmem öyle çok fazla yanmayı ilk kez bu gebeliğimde yaşıyorum kızımda olmadı Amaa aşırı fena ne yapmam gerek doktorumada bu sAtte yaazamamki
smyctn guzelanne01_ Benimde ikinci hamileliğim kızımda bende yaşamadım ama bu defa fena şekilde yanma var midemde doktorum gaviscon verdi aldım ama parol içerken bile düşünen insanım içmedim duruyo sade soda içiyorum o rahatlatıyo biraz
gokce66 guzelanne01_ soğuk sut soğuk yoğurt . Daha da geçmezse 1 çay kaşığı karbonat yarım çay bardağı su ile karıştırıp için 10 saniye de geçer
TTtutku guzelanne01_ salatalık rahatlatıyor naneli sakız iyi geliyor bide gaviscon ama şuan az önce mide yanmasından acilden geldim bazende böyle oluyor bol bol şu iç dedi acildekiler baharat ve domates de tetikliyormuş yağlı şeylerde yasak
Fatosumum 3 yudum süt içebilirsin 3 yudum iç bekle 3 yudum iç bekle şeklinde. Sakız çiğneyebilirsin. Kuru nohutu ağzında ıslata ıslata yiyebilirsin 10 tane falan. Soda iyi geliyor bana bunlar aklıma geldi en kötü rennie alıyorum ben çok nadir
MaviDeranHazal smyctn kuzum hiçbir zararı yok doktorlar asla vermezler zaten kaldı ki hamilelikte gönül rahatlığıyla içeceğiniz ilaç nedir sorusunun cevabı gaviscondur. Ben mide koruyucuya başladığımda vicdan azabından sayıklaya sayıklaya ağlıyordum bir gün içip bir hafta geberiyordum midemden. Sonra Detaylıda başka bir perinatolog da içebilirsin içmelisin de anneyi zorlayan herşey bebeği etkiler kaldı ki bunlar C grubu ilaç kanıtlanmış bir zararı yok bebek üzerinde deyince artık çok rahatsızlandığımda almaya devam ettim. Midedeki asit miktarının artması vücuttaki demiri emiyor bunu unutma 🙏 inşallah iyi olursun iyi oluruz sorunsuz gebelik doğum yaşarız en önemlisi bebişlerimiz sağlıklı olur inşallah. Kendine iyi bak yani 🌷