39+3 günlük hamileyim . 38 haftalık gebeliğimde çatı muayenesinde 2 ebe beni çok zorladı o yuzdende çatalda kendimi sıktım sanırım eve geldiğimde şişlikler oluşmaya başladığını fark ettim.1 Hafta biraz geçer gibi indi 2.kez 39.haftada cati muayenesinden sonra yine cok siskinlikler oluştu meme şeklinde. Bu süreci yaşayan tecrubeli anneler yardimci olurmusunuz ne iyi gelir otururken bile canım acıyor artık .