Merhaba anneler hamile kalmak istiyorum fakat bilemedim. Yani şöyle söyleyeyim kasımın 2. De reglimi oldum fakat dün afedersiniz ilişkiden sonra benden pembemsi kan geldi sonra bitti ben adet oluyorum sandım ama değilmiş bugün akşam yine lavoboda iken peçeteye biraz pembemsi kan geldi 10 günde hamile kalınır mı ? İnternetten baktım ama ilişkiden 10 ve 14 gün gebelik olabilir diyor yada üstüne görme diyor olabilir mi eşim sabah gelirken test alacak tabiki ama yine de sormak istedim olabilir mi diye. Aşırı gaz sancım ve pelvik ağrım var çok fazla olmasa da reglime de 8 gün var hiç böyle lekelenme tarzında bişey olmamıştı 5 yıldır