Kevsercakirr Merhabalar öncelikle. Ben Ağustos ayında bir düşük yaptım ve bir buçuk aydır da tekrardan bebek düşünmeye başladık hayırlısıyla ☺️ adet olmama tam 15 gün var ama tam bir haftadır sırtımda ve belimde sanki uyumaktan uyuşmuş gibi bir sızı var. Kasıklarımda ve karnımda batma gibi gerilme gibi bir ağrı var. Sanki kasıklarıma birşey oturmuş gibi düşünün. Öyle bir ağrı. Akıntım zaten hak getire ve çok afedersiniz kokulu idrarım var 🙄 halsizlikte çok var hemen işe kalktığım gibi yoruluyorum. Gecen seferki hamileliğimdede böyle sırt ve kasık ağrım vardı ama adetimin gecikmesiyle öğrenmiştim. Bu sefer adetime 2 hafta var daha. Bugün dayanamayıp test yaptım negatif çıktı. Ama daha çok ufaksa çıkmaz dediler adetini bekle dediler. Bir yandanda negatifi görünce üzüldüm. Acaba başka birşey olabilirmi yoksa hamilemiyimdir bilemedim ☺️ sizce
g-polat Kevsercakirr yumurtlama günün olabilir mi yumurtlama dönemlerinde de ağrı felan olabiliyor kişiden kişiye değişir tabi ama ovulasyon takibi yapabilirsin
guzelanne01_ Kevsercakirr canım belirtilerin hem normal bi durum Havadan enfeksiyondan kaynaklı gibi hemde Hamilelik gibi en güzelş kan testi vermek
Kvser Kevsercakirr. Merhaba adaşım 🥰yumurtlama günün olabilir canım 2 hafta var hesapladıgımda doğurganlık günü çıkıyor .
Kevsercakirr guzelanne01_ erken diye kan vermek istemedim herkes bekle diyor adetin geçsin diye 🙄 insanda bekliyemiyor cideen ☺️ engeksiyonda olabilir evet çok değişik duygular içindeyim ☺️
esmerella37 Benmde adetime 11 gun varken gogus agrılarım basladı anlam veremedim ates basıyo yuzume sadece erken diye umıtlenmk istemiyorum
Kvser esmerella37 bu ay ben bu şekildeyim aniden ateş basıyor adetime 9 gün var gögüs ucum 3 gün önceden başladı ağrımaya . İnşallah rabbim nasip eder canım . Klomen kullandım bu ay acaba ondan mı diyorum bilmiyorum ki
Kevsercakirr oglum0603 çok net cevap oldu ☺️☺️☺️☺️ testim negatif çıktı ama erken olduğu için olabilirmi
Kvser Kevsercakirr evet yapar canım aşırı akıntı ve kasık ağrısı olur yumurtalar büyümüş catlamaya hazır veya catladıgı için hem akıntı hem kasık ağrısı olur canım . Bu günleri degerlendir 😊
Kevsercakirr Eloss_ bir ay sonra tekrar başlıyabilirsiniz dedi. Biz iki ay sonra başladık. Kadın vücudu düşük kanamasından sonraki adetinde kendini topluyormuş. Tabiki bazı doktorlarda altı ay diyen bile oluyor. ☺️
ggamze_akdemir44 Kevsercakirr adetine daha epey var kanda çıkmaz kaset testte de çıkmaz ki zaten çok erken. Yumurtlama döneminde olabilirsin. En güveniliri adetini geçmesini beklemek.
koohydal beyin cerraha randevu almıştım bel ağrısı için, fıtık falan vardıda patladımı acaba diye. randevuma 5 gün kala hamile olduğumu öğrendim. belki gebelik belirtisiydi belki gerçekten fıtığım var ama doktora randevu alacak kadar ağrım olmuştu
Eloss_ Kevsercakirr evet benim 6 ay yasaklamisti çünkü daha saglikli olmasi icin bir kac dr sordugumuzdada ayni cevabi almistik dediğin gibi doktordan doktora degisiyor tabii hayirlisi canim insallah sağlıklı bir bebişin olur 🙏