Cinsiyetini ben hala ogrenemedim 20 haftaligim dun hastaneye gittim zor bela doktora yalvardim soyle diye bana cinsiyetin ne onemi var once saglik dedi tabiki once sagligi bebegimin ama moralimide bozdu sonrasinda hadi uzan bakalim dedi bakti %80 kiz dedi ama net gorunmuyor dedi bazi doktorlarda biraz sacmaliyor cinsiyeti bileyim ki ona gore bende bir takim hazirliklarimi yapayim degil mi ama bizi anlamak istemiyolar yada islerine oyle geliyor..