kızlar selam bugun tam 34+1 oldum suyum fazla ve nst de sancım çıkıyor yatışım verildi ciğer geliştirici vuruldum sancım kesildi ama doktor heran suyun gelebilir dedi bebek 2.400 kg çok korkuyorum ne olur aynı durumda olanlar yazabilirmi küveze girermi acaba😢😢