Gizemgksnmz sedamom00 evet canım normal bende de o haftalarda olmuştu doktorum yeri genişliyor kasların falan geriliyor normal dedi 18. Haftama geldim hala aynı batmalar mevcut
Ceydaozmete Gayet normal ben 18+6 dayım o haftalarda başlayıp arada hala dediğiniz şekilde batmalar oluyor büyük ihtimalle yer genişletiyor diye düşünüyorum doktora söylediğimde normal olduğunu söylemişti 😇
Zumra-betul AzraFarah bende 17+2 yim şuan. Bel ağrılarım oluyor genellikle karburgalarima batma hissediyorum bazen
AzraFarah Zumra-betul benim ikinci bebeğim, kızımda böyle rahatsızlıklar yaşadığımı hatırlamıyorum ama bu sefer biraz daha zor geçiyor, kendi kendime yaşlanıyorum artık diyorum
Zumra-betul AzraFarah AzraFarah cinsiyeti nedir. Bende daha hafta gidecm randevum var. Devlet hastanesine gidiyorum bu son gittiğimde bişey demedi zaten ilgisiz bi doktor. Tayinciyz şuan olduğum ilçe küçük sıkıntılı bir yer doğru düzgün muayene olamadım. Daha bebeğimin kalp atışını duymamışm😔
Zumra-betul AzraFarah benimde kızımda hamililegim güzel geçti. Bu ikinci gebelik biraz bel ağrısı zorluyor erken hareket etti 15 haftalıkken hissettim. Bir de baş ağrısı ve dönmeler oluyor çoğunlukla geçmiyor.
Zumra-betul AzraFarah maalesef dinletmiyorlar. Cinsiyet öğrenmek için bebek için detaylı Bilgi almak için. Özele gidecm inşallah.