rachelgreenn aynı durumdayız hocam ben de eş durumu için istiyorum. doğum sonrası raporla dönemi kapatmak istiyorum fakat rapor alabilmek garanti değil 2 ay ücretsiz izin kullanmak istiyorum eğer onu kullanırsam sözleşmeden dolayı kadroya geçişim uzayacak, eşimin de bu sene doğuda son yılı o gidecek ben kadroya geçemezsem tayin isteyemeyeceğim bebekle tek başıma Ağrı’da çok rezillik çekerim büyük ihtimalle. O yüzden hep dua ediyorum inşallah gelir de rahat rahat ücretsiz iznimi kullanırım. Daha bebeğimi doğurmadan bunun stresi başladı, 2 aylık bebeği Ağrı’nın köyünde kime bırakıpta işe başlayayım. İlk 6 ay anne sütü diyorlar 2 ay izin veriyorlar