DDEMIR4 Merhaba. Benimde plasenta aşağıda ve rahime çok yakın olduğunu söylemişti doktorum 27. Ve 28. Haftada kanamam oldu doktorum beni çok korkutmuştu sezaryen sırasında ikinci bi hekim istedi rahimin alınmaması , kanama olursa durdurmak için fln.. sonrasın da bir kaç hekimle daha görüştüm onlar beni çok rahatlattılar şu an 2 hekim gidiyorum. Haftalık iğnem ve her akşam kullandığım ilacım var tabi ilk kanamadan itibaren devamlı yattım gerekli olmadığı sürece yerimden kalkmadım diyebilirim. Bebek kilo aldıkça bir tık yukarı çıktı şu an 34. Haftamdayım 25 gün sonrada kucağıma alacağım kızımı inş.🙏🏻 içini ferah tut , güzel düşün 🌸