Ozlemmehmettt iltihap o canım tedavisi basşt zaten fitil antibiyotik düzenli kullan geçer mantara dönüşürse kaşıntı kötü koku idrar yaparken yanma bile olur , hamileliğe engel değil ama doğumda bebeğe bulaşma riski çok fazla onun için hamile kalmayı düşünüyorsan bunu önce hallet 🙏🏻 Benimde arar ara tekrar oluyor ama gebelikten önce tedavi oldum yine🙏🏻Şimdilik sıkıntım yok darısı sana artık🙏🏻💖